REKLAMACE
PŘEJETE SI VYMĚNIT NEBO VRÁTIT ZBOŽÍ?
Rádi vám vždy poradíme s výběrem drátěného plotu. Doporučíme správnou výšku a počet sloupků,
branek a všeho příslušenství. Rozhodli jste se po nákupu pro jiný druh plotu ? V tomto případě můžete zboží bez jakýchkoliv problémů vrátit či vyměnit za jiné.
Chceme mít zákazníky, kteří budou spokojeni nejen s námi, ale i se zakoupeným zbožím. Jedině tak nás můžou doporučit svojim kamarádům a známým.
KDY MOHU ZBOŽÍ VRÁTIT?
- zboží nesmí být použito, pletivo rozmotáno, sloupky a branky vytahnuté právě z betonu atd.
- zboží musí být kompletní, včetně příslušenství, návodu, atd
- zboží nesmí být žádným způsobem poškozeno, včetně originálních obalů. Doporučujeme při vybalování neponičit orig. balení branky nebo brány
- společně s vráceným zboží je třeba vrátit i originál daňový doklad. ( fakturu )
- poštovné spojené se zasláním zboží zpět k nám hradí kupují, vrácené zboží by mělo být při přepravě pojištěno na částku odpovídající hodnotě zboží.
- zboží nesmí být zasláno na dobírku, takováto zásilka nemůže být z naší strany přijata
JAK POSTUPOVAT PŘI VRACENÍ NEBO VÝMĚNĚ ?
- prosíme o vyplnění speciálního formuláře, který jsme pro Vás připravili a je ke staží ZDE.
- otevře ho opravdu každý, vypracovali jsme ho ve formátu excel a tím bude jeho vyplnění velmi snadné a rychlé. Tento formulář stačí uložit třeba na plochu vašeho počítače a je připraven k vyplnění.
- Formulář následně otevřete a napíšete, zda chcete zboží vrátit nebo vyměnit za jiné.
VYPLNĚNÝ FORMULÁŘ JE NUTNÝ VYTISKNOUT A PODEPSAT.
- Formulář vložíte do zásilky spolu s reklamovaným nebo vráceným zbožím a zašlete k nám a adresu:
DRÁTĚNÉ PLOTY. cz
Dašická 848
53003 Pardubice